Kontakta oss

Vi finns här för dig, så att du får lätt & rätt service på en gång. Välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar!

Anmäla fel eller synpunkt? Mina Sidor

Du ska alltid anmäla dina serviceärenden via:

Här kan du också se din historik och pågående ärenden. 

Tillgänglig dygnet runt, direkt åtkomst.

Fråga? Använd vår chatt

Använd gärna vår chatt här på webbplatsen. Du kan enkelt få svar direkt, eller kopplas till våra kundvärdar vardagar kl.08-16.

Tillgänglig dygnet runt, direkt åtkomst.

 

Mejla eller ring oss

Vardagar kl.08-16 är vårt kundcenter öppet och finns tillgängligt för dig på:

Tillgängligt vardagar kl.08-16. 

 

Akuta ärenden efter kontorstid

Kan ditt ärende inte vänta till nästa vardag kontaktar du efter kontorstid LKFs jour via SOS Alarm 040-676 93 79. Vid jourutryckning då du själv orsakat ett fel och vid problem som inte bedöms som akut, kan du själv bli ansvarig för att betala kostanden för utryckningen.

Kundcenters öppettider

Välkommen att besöka oss på Brunnshögsgatan 39. Vi har öppet vardagar kl. 08-16.

Besöker du oss med bil? Då finns parkering i mobilitetshuset Aurora. Kommer du med buss eller spårvagn? Närmsta hållplats: Lund Solbjer.

Analys av inkommande telefonsamtal, e-post och chatmeddelanden

Inkommande data från telefonsamtal, e-post och chatt analyseras för att få en unik rapport med kundinsikter. Den lagliga grunden är berättigat intresse och syftet är att förbättra LKFs verksamhet och kunna erbjuda boinflytande till LKFs kunder. Använd data för detta syfte anonymiseras löpande och raderas efter 30 dagar. Resultatet presenteras bara som sammanställd statistik. För mer information om hur LKF behandlar personuppgifter.