Kontakta oss

Vi finns här för dig, så att du får lätt & rätt service på en gång. Välkommen att kontakta oss om du har några frågor eller funderingar!

Anmäla fel i ditt boende?

Gör din serviceanmälan på Mina Sidor. Här kan du också se din historik och pågående ärenden. Tillgängligt dygnet runt!

 

LOGGA IN PÅ MINA SIDOR

Frågor till LKF? Använd vår chatt

Vår digitala medarbetare Lundvig svarar på dina frågor i chatten.
Tillgängligt dygnet runt!

Mejla eller ring oss

Kundcenter hjälper dig med allmänna frågor och ser till så att du kommer i kontakt med rätt person.

Tillgängligt vardagar kl. 08-16

Akuta ärenden efter kontorstid

Om du har ett akut ärende som inträffar utanför våra öppettider kontaktar du LKFs jour via SOS Alarm 040-676 93 79.  Ett akut ärende är till exempel en större vattenläcka eller annat som kan skada dig eller fastigheten.

Vid jourutryckning då du själv orsakat ett fel och vid problem som inte bedöms som akut, kan du själv bli ansvarig för att betala kostanden för utryckningen. 

 

Kundcenters besökstider

Välkommen att besöka oss på Brunnshögsgatan 39. Vi har öppet vardagar kl. 08-16.

Besöker du oss med bil? Då finns parkering i mobilitetshuset Aurora. Kommer du med buss eller spårvagn? Närmsta hållplats: Lund Solbjer.
Vill du istället besöka ett av våra stadsdelskontor så behöver du boka tid genom att kontakta Kundcenter först.